Førstehjælpskursus til kørekort i Sæby

Hos Sæby Køreskole tilbyder vi alle vores elever at tage det lovpligtige førstehjælpskursus hos os. Vi sørger for at du bliver udrustet til at tackle enhver situation på vejen. Vores førstehjælpskursus er skræddersyet til kommende bilister og indeholder alt det nødvendige du skal vide. Du vil lære at håndtere uforudsete hændelser og handle hurtigt og effektivt i nødsituationer. Du vil blive undervist af vores kørelærer og instruktør Camilla.

Vores 8-timers førstehjælpskursus opfylder ikke kun lovens krav til kørekort, men det går også ud på at give dig den nødvendige viden og færdigheder til at redde liv og yde hjælp, når det gælder allermest. Du bliver guidet gennem alt fra grundlæggende førstehjælp til specifikke situationer, der kan opstå på vejen.

Førstehjælpskursus færdsel

Vi sørger for at holde energiniveauet højt og tilbyder snacks og forfriskninger i løbet af dagen, så du kan koncentrere dig fuldt.

Prisen for vores førstehjælpskursus er 600 kr. som er en ekstra investering oven i prisen for dit kørekort. Førstehjælpskursus er et lovkrav til erhvervelse af kørekort.

Tilmeld dig vores færdselsrelaterede førstehjælpskursus i dag, og kom til en hyggelig og lærerig dag. Ring til os på telefonnummer 20 42 96 01 eller skriv til os på camillaporsborg@live.dk

Vi ser frem til at klæde dig godt på til at komme ud på vejene.