Trailerkørekort hos Sæby Køreskole

Ønsker du at kunne køre med trailer? Så kan du tage dit trailerkørekort ved Mihai Florin hos Sæby Køreskole. Vi sørger ikke kun for, at du består køreprøven, men vi klæder dig også på, og gør dig klar til, at du kan færdes sikkert og føler dig komfortabel med at køre med trailer.
Det eneste krav der er, før du kan tage et trailerkørekort, er at du allerede har et kørekort i kategori B til personbil. Med et trailerkørekort er du godkendt til at køre med trailer, dog op til den størrelse som bilens registreringsattest tillader.

Trailer kørekort Sæby Køreskole

Undervisningsforløb til trailer kørekort

Der er lavet lovpligtige lektioner, som består af:

• 4 teoritimer (4 x 45 minutter)
  • 6 kørelektioner på vej (6 x 45 minutter)
  • Køreprøve

Køreprøven med trailer

Der er ingen teoriprøve til trailerkøreprøve. Selve køreprøven består af en praktisk prøve, der starter med nogle teoretiske spørgsmål.
Du kommer til at køre i den almindelige trafik, og du skal vise, at du kan bakke 20 – 30 meter og rundt om et hjørne.

Kontakt os for flere informationer

Har du spørgsmål til ovenstående? Vil du tilmelde dig til det næste hold eller noget helt andet? Så er du velkommen til at kontakte os. Vi står altid klar til at hjælpe dig med de spørgsmål, du skulle have. Ring til os på telefonnummer 42 16 09 78 eller via mail: Mihaiflorin6@gmail.com